2005/08/31

加價

小巴加價,貨櫃運費加價,皆因石油加價.你問我的看法,我會用我修練數十年的精神分列大法去寫.

贊成:油價上升,司機人工升,隧道費加,保險費升,乘客量不穩定,慳到無可再慳.......

反對:乘客人工無加,加幅驚人,無理由成日拎乘客開刀,你班小巴佬又無提高到服務質素,仲學人加價,搞錯呀.........

結論:得個嘈字.

我的看法:
早在今年初,已有紅色小巴率先加價,不過只涉及數條路線,又無傳媒收到風,所以先無人理.有人提議話收燃油附加費,好似飛機一樣.我的看法是:第一,你可以收,但油價回落之後就唔好扮懵唔減價.第二,最多只加五毫,不論紅色綠色長程短程.否則一定反對.

沒有留言: