2005/08/10

無眼睇的無線新聞

本文不談時事,只會風花說月.

報載無線新聞又有一輪逃忘潮.幕前已知有徐蕙儀;幕後有許友明,梁宙然和何孟志.依目前的情況看,應該仲會有更多人走,不論幕前幕後.

有人會問:一間公司有人事變動有乜咁奇,又唔關你事,做乜要開文講?

答案是:自從六嬸打骰後,無線新聞的確差了很多,走了很多打得又睇得的記者.講人氣高的有李燦榮,魏綺珊和趙麗如;新紮師妹型的陳嘉怡和王春媚;經驗豐富的莫宜端;更加唔好講羅燦,謝彩雲,張志剛三兄妹一齊起身.

有人或者不同意我的講法.在六嬸打骰,袁老花和爛口共同主政的年代,捧紅了一班美女主播和用低薪請一班新人慢慢train,在電視台來說不是更好嗎?

問題是:做新聞的要素除了夠新,夠快,題材符合觀眾的要求外,質素重唔重要?

今天的無線新聞相比以前真是差得遠矣.唔好講話同十幾年前比較,淨係同返幾年前比較都已經差好遠.新聞角度唔夠多同闊;同行個個有的故事可以走漏,即使企圖follow up,都只係講D觀眾晨早就知ge野.編輯成日搞錯同埋無double-check資料,外電成日亂譯一通.如果要講,三日都講唔晒.

為何無線新聞會弄成今日之田地?昔日TVB NEWS的光輝歲月是否只可緬懷?無線有否想下辦法保住你個招牌費事比人拆 ?定只係甘於做宣傳機器?

沒有留言: