2007/09/29

一路打落去之前,我想講:

大家睇落去之前,我認為有必要補充一d野:

  • 2007/8/30 我係度打"有工請我",果份part-time 係好做既.同上司保持良好關係

  • 2007/9/12 我打話"Once I found a better, I quit"果份係full-time job, 係第二份工,我覺得係唔好做,所以我Quit 左

Why I quit? Because full-time 果份開頭都有d寄望,但越做越覺得無前景,同埋不習慣那種做事方式.在full-time job呢度,我學到好多野,第一係估老細諗乜,第二係同佢做埋,第三反應要快.

其實仲有好多好多,不過唔想打.上列三點有部分不符我的價值觀.人很難一時適應,便遭痛罵,他亦會叫你讀多幾年書先出黎做野.某程度上都認同. 

但都不夠一句一係你自己辭職,一係我逼你辭職那樣精彩;跟尾仲有句叫你自動消失,事已至此,你還會留在這公司嗎?

沒有留言: