2006/07/19

捷達豪,你好!

剛過去的星期日我又遊車河,先坐102.原先諗住坐落太古轉車,點知車頭班細路發出的嘈音越來越大,我就提早在維園下車,轉671/681/690 過海. 5分鐘之後,黎左架681.部車無力又慢,唉,仲要在東隧被困,因為有壞車頂住行唔倒.之後部車用2250rpm+70km/h一路入馬鞍山,慢到..唉.

我在馬鞍山中心落車,行去雅典居對面諗住影681入灣.我在遠處已見有城巴入站,有足夠時間比我set機.第一部九巴比車阻,無影到.之後我見到湖水藍玻璃的城巴,第一時間想起捷達豪.但此車不是去左非專利的嗎?

跟住我行去新港城終站睇清楚,一大堆非專利的客運證無晒,坐椅換上真正的頭枕,換埋北區車專利的牌布,不過d扶手就變成紅黃混合,我就覺得麻麻地好睇.

車好靜,無乜人講野,就算係有都係好細聲果種,正!Around 40分鐘的清靜旅程,正!果時真係好唔捨得落車.呢部車下午4點幾入左中環總站之後,竟然唔開搞私牌等做6點鐘果輪,失望.最後我搭地鐵走.

沒有留言: