2005/11/07

大尾篤水壩遊記

我今天同家人去左大尾篤水壩行左個圈.我們搭火車在大埔墟下車,轉20c,架小巴我嫌慢,汀角路最高只有72.

今天人不多,但空氣不算好,望向對岸的馬鞍山也不清楚.我在水壩面(條單車徑)走了一圈,共13.2km,又熱又晒,累得要命.因為今天早上我又游了一小時水.

回程時,我和家人仍選小巴,主因是可以有得揀位坐.呢架出返去同入黎果架唔同,平均速度高一點,但他最快只有73.不過在臨入火車站果段路就勁飛,差不多有70.

今天的旅途尚算可以啦.不過好熱,好累.我亦有點不明白,為何大埔區咁多紅綠燈.我無算過小巴沿途經過了多少燈位,但架車成日行行停停行行停停,轉上四波未夠十秒又收油,成日2,3波拖來拖去,大埔的道路設計真是.............

沒有留言: